Kim jesteśmy

Revenue Center zostało założone w 2012 roku z pierwotnym celem świadczenia usług outsourcingu działu sprzedaży w hotelach. W miarę naszego rozwoju i dogłębnego zrozumienia potrzeb naszych Klientów, skoncentrowaliśmy się na jeszcze niedostrzeżonym obszarze, jakim jest Zarządzanie Przychodami (Revenue Management).

Nasz zespół zdobywał wiedzę lokalnie i międzynarodowo, również w miejscu, z którego wywodzi się Revenue Management. Podczas pracy dla sieci hotelowych, franczyzobiorców i prywatnych właścicieli wielokrotnie zderzaliśmy teorię z praktyką.

Dziś z dumą możemy stwierdzić, że zespół Revenue Center został stworzony po to, aby wykorzystać zdobytą wiedzę, pasję i doświadczenie w celu wsparcia, wdrażania i zarządzania przychodową częścią biznesu naszych Klientów. Obecnie specjalizujemy się w tworzeniu strategii zarządzania przychodami, przygotowywaniu planów sprzedażowych, przeprowadzaniu audytów oraz dostarczaniu indywidualnych raportów.

Dane zgromadzone w naszych analizach służą nam do ukierunkowywania zmian, ich wdrażania i monitorowania, aby w pełni wykorzystać już posiadane lub dostępne na rynku narzędzia i osiągać optymalne wyniki dla naszych Klientów.

Naszym celem jest stałe doskonalenie, a codzienna praca z hotelami potwierdza, że nasze działania przyczyniają się do optymalizacji ich przychodów, rentowności oraz rozwoju w obszarach, które wcześniej mogły być niedostrzeżone.


Zespół Revenue Center został stworzony z zamiarem wspierania, wdrażania i zarządzania przychodową sferą biznesu naszych Klientów, korzystając ze zdobytej wiedzy, pasji oraz bogatego doświadczenia.