Projekty graficzne dla branży Horeca

Klient kupuje oczami! Bardzo ważnym więc elementem polityki sprzedażowej obiektu (hotelu czy restauracji) jest doskonała identyfikacja wizualna. Estetyczne, ciekawie wykonane wizytówki, broszury reklamowe, informatory czy karty menu wpływają na odbiór danej marki przez klienta.

Jakie projekty możemy dla Paśtwa przygotować?

Logo i księga znaku

Logo

Logo to podstawowy element identyfikacyjny marki. Logo daje początek w myśleniu o wszystkich materiałach identyfikacyjnych i reklamowych firmy. Ten specjalnie zaprojektowany znak graficzny, ma za zadanie zapaść w pamięć oraz jednoznacznie nawiązywać do profilu działalności firmy.

Księga znaku

Księga znaku, czyli swoista instrukcja jak prawidłowo używać logo oraz innych charakterystycznych elementów marki jest pomocna przy współpracy z wieloma partnerami, wykonawcami materiałów reklamowych. W księdze zawarty jest dokładny opis jak popranie stosować logo, jaka kolorystyka i typografia przypisana jest do danej marki. Księga znaku w zależności od stopnia rozbudowania opisuje wygląd podstawowych materiałów identyfikacji wizualnej.

Chcesz dowiedzieć się więcej
jak zadbać o swoją markę